2017.01.07

Dokładność, połowiczność

Aspekty pozytywne

l.p.

Zmiana nastawienia do:

1. dokładności; bycia zawsze gotowym na dokładność; bycia zawsze otwartym na dokładność
2. tego, co czyni dociekliwym; bycia zawsze gotowym na to, co czyni dociekliwym; bycia zawsze otwartym na to, co czyni dociekliwym
3. tego, co czyni solidnym; bycia zawsze gotowym na to, co czyni solidnym; bycia zawsze otwartym na to, co czyni solidnym
4. tego, co czyni sumiennym; bycia zawsze gotowym na to, co czyni sumiennym; bycia zawsze otwartym na to, co czyni sumiennym
5. tego, co uczy dokładności; bycia zawsze gotowym na to, co uczy dokładności; bycia zawsze otwartym na to, co uczy dokładnym
6. tego, co uczy staranności; bycia zawsze gotowym na to, co uczy staranności; bycia zawsze otwartym na to, co uczy staranności
7. tego, co uczy wierności; bycia zawsze gotowym na to, co uczy wierności; bycia zawsze otwartym na to, co uczy wierności
8. tego, co uczy wnikliwości; bycia zawsze gotowym na to, co uczy wnikliwości; bycia zawsze otwartym na to, co uczy wnikliwości

 

Aspekty negatywne

l.p.

Zmiana nastawienia do:

1. połowiczności; bycia zawsze gotowym na połowiczność; bycia zawsze otwartym na połowiczność
2. tego, co czyni pedantem; bycia zawsze gotowym na to, co czyni pedantem; bycia zawsze otwartym na to, co czyni pedantem
3. tego, co czyni połowicznym; bycia zawsze gotowym na to, co czyni połowicznym; bycia zawsze otwartym na to, co czyni połowicznym
4. tego, co czyni zdawkowym; bycia zawsze gotowym na to, co czyni zdawkowym; bycia zawsze otwartym na to, co czyni zdawkowym
5. tego, co ogranicza; bycia zawsze gotowym na to, co ogranicza; bycia zawsze otwartym na to, co ogranicza
6. tego, co uczy niedokładności; bycia zawsze gotowym na to, co uczy niedokładności; bycia zawsze otwartym na to, co uczy niedokładności
7. tego, co uczy nierzetelności; bycia zawsze gotowym na to, co uczy nierzetelności; bycia zawsze otwartym na to, co uczy nierzetelności