2017.01.07
Dokładność, połowiczność
Aspekty pozytywne
l.p. |
Zmiana nastawienia do: |
1. | dokładności; bycia zawsze gotowym na dokładność; bycia zawsze otwartym na dokładność |
2. | tego, co czyni dociekliwym; bycia zawsze gotowym na to, co czyni dociekliwym; bycia zawsze otwartym na to, co czyni dociekliwym |
3. | tego, co czyni solidnym; bycia zawsze gotowym na to, co czyni solidnym; bycia zawsze otwartym na to, co czyni solidnym |
4. | tego, co czyni sumiennym; bycia zawsze gotowym na to, co czyni sumiennym; bycia zawsze otwartym na to, co czyni sumiennym |
5. | tego, co uczy dokładności; bycia zawsze gotowym na to, co uczy dokładności; bycia zawsze otwartym na to, co uczy dokładnym |
6. | tego, co uczy staranności; bycia zawsze gotowym na to, co uczy staranności; bycia zawsze otwartym na to, co uczy staranności |
7. | tego, co uczy wierności; bycia zawsze gotowym na to, co uczy wierności; bycia zawsze otwartym na to, co uczy wierności |
8. | tego, co uczy wnikliwości; bycia zawsze gotowym na to, co uczy wnikliwości; bycia zawsze otwartym na to, co uczy wnikliwości |
Aspekty negatywne
l.p. |
Zmiana nastawienia do: |
1. | połowiczności; bycia zawsze gotowym na połowiczność; bycia zawsze otwartym na połowiczność |
2. | tego, co czyni pedantem; bycia zawsze gotowym na to, co czyni pedantem; bycia zawsze otwartym na to, co czyni pedantem |
3. | tego, co czyni połowicznym; bycia zawsze gotowym na to, co czyni połowicznym; bycia zawsze otwartym na to, co czyni połowicznym |
4. | tego, co czyni zdawkowym; bycia zawsze gotowym na to, co czyni zdawkowym; bycia zawsze otwartym na to, co czyni zdawkowym |
5. | tego, co ogranicza; bycia zawsze gotowym na to, co ogranicza; bycia zawsze otwartym na to, co ogranicza |
6. | tego, co uczy niedokładności; bycia zawsze gotowym na to, co uczy niedokładności; bycia zawsze otwartym na to, co uczy niedokładności |
7. | tego, co uczy nierzetelności; bycia zawsze gotowym na to, co uczy nierzetelności; bycia zawsze otwartym na to, co uczy nierzetelności |